آئین نامه حضور و غیاب کارکنان دولت

هیأت وزیران در جلسه مورخ 28/10/1365 بنا به پیشنهاد شماره 3435/د مورخ 1/10/1365 سازمان امور اداری و استخدامی کشور آئین نامه مربوط به حضور و غیاب کارکنان دولت را به شرح زیر تصویب نمودند :

ماده 1 - کلیه کارکنان دستگاه های اجرائی مکلفند ساعات تعیین شده برای ورود به محل خدمت و خروج از آن را رعایت نموده، ساعات ورود و خروج خود را در کارت یا دفتر حضور و غیاب ثبت نمایند مگر آن که از سوی مقام ذیصلاح دستگاه مربوط برای ورود و خروج هر یک از آنان کتباً ترتیب دیگری مقرر شده باشد.

ماده 2 - ورود به محل خدمت بعد از ساعت مقرر و بدون کسب مجوز قبلی تأخیر ورود محسوب گردیده و با مستخدمی که تأخیر ورود داشته باشد به شرح زیر رفتار می شود :

الف - تأخیر ورود تا 2 ساعت در هر ماه قابل اغماض بوده و در مرخصی استحقاقی منظور می گردد.

ب - تأخیر ورود بیش از 2 ساعت در ماه مستلزم کسر حقوق و فوق العاده شغل و مزایای شغل و مزایای مستمر مستخدمین رسمی و ثابت و اجرت و فوق العاده مخصوص و سایر فوق العاده های مستخدمین پیمانی یا دستمزد کارکنان خرید خدمت و قراردادی به میزان کل ساعات تأخیر خواهد بود.

ماده 3 - خروج از محل خدمت زودتر از ساعات مقرر نیز تعجیل خروج محسوب گردیده و حسب مورد مشمول حکم قسمت های (الف) و (ب) ماده 2 خواهد بود.

ماده 4 - تأخیر ورود در موارد زیر موجه محسوب گردیده و مدت تأخیر در هر صورت جزء مرخصی استحقاقی منظور خواهد شد:

الف - وقوع حادثه و سوانح غیرمترقبه برای مستخدم، همسر و فرزندان تحت تکفل و نیز سایر افراد خانواده در صورتی که تحت تکفل وی باشند.

ب - احضار مستخدم توسط مراجع قضائی و انتظامی با ارائه گواهی مرجع احضار کننده.

تبصره - تشخیص موارد مذکور در این ماده با مدیر واحد ذیربط خواهد  بود.

ماده 5 - به مستخدمی که در هر ماه بیش از 4 بار تأخیر ورود یا تعجیل خروج غیرموجه داشته باشد و جمع مدت تأخیر مزبور به بیش از 4 ساعت در ماه برسد در قبال مجموع تأخیر برای ماه اول و دوم کتباً اخطار داده خواهد شد و برای ماه سوم فوق العاده شغل مستخدم خاطی به میزان 30 درصد و برای ماه چهارم به میزان 50 درصد و برای ماه پنجم به میزان صددرصد و به مدت یک ماه کسر خواهد شد و در صورت تکرار پرونده مستخدم جهت رسیدگی به (هیأت رسیدگی به تخلفات اداری) ارجاع خواهد گردید.

تبصره 1 - تأخیر ورود یا تعجیل خروج بیش از 8 ساعت در هر ماه در هر حال مشمول حکم این ماده خواهد بود.

تبصره 2 - در مورد مستخدمینی که قبلاً به علل دیگری به جز موارد فوق الذکر، فوق العاده شغل آنان قطع گردیده از سومین ماهی که تأخیر ورود یا تعجیل خروج آنان به حد نصاب فوق برسد پرونده امر به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع خواهد شد.


امور اداری


 

  • 1399/03/07 - 15:16
  • 1997
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیر جدید خدمات پرستاری مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد

طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان، جناب آقای «عباس ملکی» به عنوان مدیر جدید خدمات پرستاری مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد

 

 

 

 

طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان، جناب آقای عباس ملکی به عنوان مدیر جدید خدمات پرستاری مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی معرفی شد.

 

 

 

مراسم تکریم و معارفه مدیر پرستاری مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی با حضور جناب آقای دکتر وکیلی‌نیا مدیر محترم امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی، جناب آقای صمدی رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، جناب آقای طریقی خدام رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری، جناب آقای دکتر حامد شفیعی ریاست محترم مرکز، جناب آقای اکبر عابدی مدیریت محترم مرکز، جناب آقای دکتر مهدی جلالی معاونت محترم درمان، سرکار خانم دکتر صادقی مقدم معاونت محترم آموزشی، سوپروایزرها و مسئولین محترم بخش‌ها برگزار شد.

 

 

 

در این مراسم، از زحمات دو ساله سرکار خانم فلاح مدیر سابق خدمات پرستاری قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


<![if gte mso 9]> <![endif]><![if gte mso 9]> <![endif]><![if gte mso 10]> <! /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;} > <![endif]>

  • گروه خبری : اخبار، اطلاعیه ها و مناسبتهای مرکز
  • کد خبر : 36286