اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
موقعیت فیزیکی : ساختمان کلینیک ویژه ( کلینیک کوهستانی ) – طبقه دوم واحد 13– دفتر اداره بهبود کیفیت ایمنی بیمار
رئیس دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار : محمد حسین رادمرد
تلفن تماس : 3133 – داخلی 8278
شرح اهم وظایف و فعالیت های دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار :
استقرار و اجرای استانداردهای اعتباربخشی
مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک، عملیاتی ، بهبود کیفیت و ایمنی بیمار بصورت سالانه و در راستای استانداردهای اعتباربخشی
برنامه ریزی و اجرای پایش مستمر و منظم با مشارکت مدیران ارشد
مشارکت در تدوین خط مشی های بخشها و واحدهای بیمارستان
انجام ممیزی بالینی با مشارکت صاحبان فرایند
مشارکت در تدوین شاخص های بیمارستان و تحلیل و پیگیری اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده
شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار، در بیمارستان
استقرار نظام رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیماران، همراهان و پرسنل
پیگیری تشکیل کمیته های بیمارستانی و پایش مصوبات تدوین شده در کمیته ها
ارائه گزارشات مداوم در خصوص فعالیتهای انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات به تیم اجرایی بیمارستان
برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اصول و محورهای اعتباربخشی