Avatar
اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
 

 

 

 

 

 

موقعیت فیزیکی : ساختمان کلینیک ویژه ( کلینیک کوهستانی )  – طبقه دوم  واحد 13– دفتر اداره بهبود کیفیت ایمنی بیمار

رئیس دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار : محمد حسین رادمرد

تلفن تماس : 3133 – داخلی 8278

 

شرح اهم وظایف و فعالیت های دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار :

استقرار و اجرای استانداردهای اعتباربخشی

مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک، عملیاتی ، بهبود کیفیت و ایمنی بیمار بصورت سالانه و در راستای استانداردهای اعتباربخشی

برنامه ریزی و اجرای پایش مستمر و منظم با مشارکت مدیران ارشد

مشارکت در تدوین خط مشی های بخش­ها و واحدهای بیمارستان

انجام ممیزی بالینی با مشارکت صاحبان فرایند

مشارکت در تدوین شاخص های بیمارستان و تحلیل و پیگیری اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده

شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار، در بیمارستان

استقرار نظام رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیماران، همراهان و پرسنل

پیگیری تشکیل کمیته های بیمارستانی  و پایش مصوبات تدوین شده در کمیته ها

ارائه گزارشات مداوم در خصوص فعالیت­های انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات به تیم اجرایی بیمارستان

برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اصول و محورهای اعتباربخشی


 

  • 1403/09/06 - 11:32
  • 533
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بهبود کمیفیت

سیاست های کلی مجتمع

سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت

سیاست های کلی مجتمع

با توجه به سیاست های کلی سلامت ابلاغی 1393/01/18،  سیاست‌های کلی این مجتمع بصورت زیر تدوین و تصویب و ابلاغ می شود

الف) سیاست های عمومی

ب) سیاستهای گیرنده خدمت (بیمار)

ج) سیاستهای پرسنلی (پزشکان، کادر بالین و اداری پشتیبانی)

 

متن کامل سیاست‌های کلی مجتمع در ادامه مطلب

ادامه مطلب .. .. .. ..

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
  • کد خبر : 33607