Avatar
اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
 

 

 

 

 

 

موقعیت فیزیکی : ساختمان کلینیک ویژه ( کلینیک کوهستانی )  – طبقه دوم  واحد 13– دفتر اداره بهبود کیفیت ایمنی بیمار

رئیس دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار : محمد حسین رادمرد

تلفن تماس : 3133 – داخلی 8278

 

شرح اهم وظایف و فعالیت های دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار :

استقرار و اجرای استانداردهای اعتباربخشی

مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک، عملیاتی ، بهبود کیفیت و ایمنی بیمار بصورت سالانه و در راستای استانداردهای اعتباربخشی

برنامه ریزی و اجرای پایش مستمر و منظم با مشارکت مدیران ارشد

مشارکت در تدوین خط مشی های بخش­ها و واحدهای بیمارستان

انجام ممیزی بالینی با مشارکت صاحبان فرایند

مشارکت در تدوین شاخص های بیمارستان و تحلیل و پیگیری اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده

شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار، در بیمارستان

استقرار نظام رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیماران، همراهان و پرسنل

پیگیری تشکیل کمیته های بیمارستانی  و پایش مصوبات تدوین شده در کمیته ها

ارائه گزارشات مداوم در خصوص فعالیت­های انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات به تیم اجرایی بیمارستان

برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اصول و محورهای اعتباربخشی


 

  • 1403/09/06 - 11:32
  • 2637
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بهبود کمیفیت

سیاست های کلی مجتمع

سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت

سیاست های کلی مجتمع
00:00
00:00
دانلود

با توجه به سیاست های کلی سلامت ابلاغی 1393/01/18،  سیاست‌های کلی این مجتمع بصورت زیر تدوین و تصویب و ابلاغ می شود

الف) سیاست های عمومی

ب) سیاستهای گیرنده خدمت (بیمار)

ج) سیاستهای پرسنلی (پزشکان، کادر بالین و اداری پشتیبانی)

 

متن کامل سیاست‌های کلی مجتمع در ادامه مطلب

ادامه مطلب .. .. .. ..

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
  • کد خبر : 33607