Avatar
اداره بهبود کیفیت و ایمنی بیمار مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
 

 

 

 

 

 

موقعیت فیزیکی : ساختمان کلینیک ویژه ( کلینیک کوهستانی )  – طبقه دوم  واحد 13– دفتر اداره بهبود کیفیت ایمنی بیمار

رئیس دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار : محمد حسین رادمرد

تلفن تماس : 3133 – داخلی 8278

 

شرح اهم وظایف و فعالیت های دفتر بهبود کیفیت و ایمنی بیمار :

استقرار و اجرای استانداردهای اعتباربخشی

مشارکت در تدوین برنامه های استراتژیک، عملیاتی ، بهبود کیفیت و ایمنی بیمار بصورت سالانه و در راستای استانداردهای اعتباربخشی

برنامه ریزی و اجرای پایش مستمر و منظم با مشارکت مدیران ارشد

مشارکت در تدوین خط مشی های بخش­ها و واحدهای بیمارستان

انجام ممیزی بالینی با مشارکت صاحبان فرایند

مشارکت در تدوین شاخص های بیمارستان و تحلیل و پیگیری اقدامات اصلاحی در نظر گرفته شده

شناسایی چالش ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه های بهبود کیفیت و ارتقای ایمنی بیمار، در بیمارستان

استقرار نظام رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات بیماران، همراهان و پرسنل

پیگیری تشکیل کمیته های بیمارستانی  و پایش مصوبات تدوین شده در کمیته ها

ارائه گزارشات مداوم در خصوص فعالیت­های انجام شده در راستای بهبود کیفیت خدمات به تیم اجرایی بیمارستان

برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در خصوص اصول و محورهای اعتباربخشی


 

  • 1401/02/08 - 07:57
  • 17451
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
ایمنی بیمار

راهنمای تحویل صحیح بیما SBAR

راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار

راهنمای تحویل صحیح بیما SBAR
00:00
00:00
دانلود

راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار ( تکنیک SBAR)

درصورتی‌که ارتباط بین اعضای یک گروه یا گروه‌های مختلف کادر درمان به‌خوبی انجام نگیرد و اطلاعات کامل و صحیح مرتبط با بیمار تبادل نگردد ، خطرات جدی بر بیماران تحمیل و این امر باعث عدم تداوم محور درمان ، درمان نامناسب یا آسیب بالقوه به بیماران می‌شود .

ادامه مطلب....

  • گروه خبری : بهبود کیفیت و ایمنی بیمار,پایش ها
  • کد خبر : 7675
کلمات کلیدی