رئیس امور اداری : آقای محمد سلمانی

شرح وظایف:

نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازماندهی فعالیتهای مربوط، تقسیم کار، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط
 -شرکت در کمیسیونها، سمینارها، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات، روشها، آموزش، طبقه بندی مشاغل
- انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
- تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و ...
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
- نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان
- نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
- نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد
- نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
 - تهیه گزارشات لازم و انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

لیست اخبار صفحه :3
مبارزه با سرطان
آموزش به بیمار

مبارزه با سرطان

من مسئولم برای پیشگیری از سرطان خودم، خانواده ام و جامعه ام

کارکنان نمونه مجتمع
کارکنان نمونه

کارکنان نمونه مجتمع

برآن شدیم تا هر ماه یکی از کارکنان مجتمع خیرین سلامت، که پس از نظرسنجی از بیماران و همراهان به عنوان فرد نمونه انتخاب می شوند را در اینجا معرفی کنیم.

دل نوشته ها و خاطرات
خاطرات و دلنوشته ها

دل نوشته ها و خاطرات

دل نوشته ها و خاطرات درمانگران و مراجعان مجتمع خیرین سلامت