رئیس امور اداری : آقای محمد سلمانی

شرح وظایف:

نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
- صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
- سازماندهی فعالیتهای مربوط، تقسیم کار، تعیین وظایف و حدود مسئولیتها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
- صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط
 -شرکت در کمیسیونها، سمینارها، کمیته ها و جلسات مختلف و تهیه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
- انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل تشکیلات، روشها، آموزش، طبقه بندی مشاغل
- انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل دولت در مورد مستخدمین سازمان متبوع با همکاری واحد کارگزینی
- تشریک مساعی با واحدهای ذیربط در تنظیم آئین نامه ، بخشنامه و ...
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف واحدهای تحت سرپرستی
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- نظارت بر امور در جهت تکمیل مشخصات پرسنلی کارکنان
- نظارت بر اجرای امور ارزشیابی سالیانه کارکنان
- نظارت بر امر آموزش کارکنان با همکاری مسئولین مربوطه
- نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات بر حسب مورد
- نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان
 - تهیه گزارشات لازم و انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

لیست اخبار صفحه :2
اخبار خیّرین مجتمع
اخبار خیّرین

اخبار خیّرین مجتمع

اخبار مربوط به خیّرین مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم

بازنشستگی های مجتمع خیرین سلامت
بازنشستگی ها

بازنشستگی های مجتمع خیرین سلامت

برگزاری مراسم های بازنشستگی و تقدیر و تشکر از کارکنان بازنشسته مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت

مبارزه با سرطان
آموزش به بیمار

مبارزه با سرطان

من مسئولم برای پیشگیری از سرطان خودم، خانواده ام و جامعه ام

کارکنان نمونه مجتمع
کارکنان نمونه

کارکنان نمونه مجتمع

برآن شدیم تا هر ماه یکی از کارکنان مجتمع خیرین سلامت، که پس از نظرسنجی از بیماران و همراهان به عنوان فرد نمونه انتخاب می شوند را در اینجا معرفی کنیم.