فرهنگ ایمنی بیمار

تعهد به ایمنی:

تلاش در جهت استقرار برنامه بیمارستان های دوستدار ایمنی بیمار در مجتمع، تمامی اعضای سازمان، از مدیران تا کارکنان، به ایمنی بیمار متعهد هستند و آن را به عنوان اولویت اصلی خود می‌دانند.

 


ارتباط باز و شفاف:

ایجاد فضایی که در آن کارکنان بدون ترس از تنبیه، بتوانند خطاها و حوادث را گزارش دهند و از آن‌ها درس بگیرند.

 

 آموزش و توانمندسازی کادر بالینی در زمینه ایمنی بیمار:

آموزش مداوم کارکنان در زمینه ایمنی بیمار و روش‌های کاهش خطاها.

 

کار تیمی:

تقویت همکاری و هماهنگی بین اعضای تیم‌های درمانی برای بهبود ایمنی بیمار

 

یادگیری سازمانی:

استفاده از تجربیات گذشته و خطاهای رخ داده برای بهبود فرآیندها و جلوگیری از تکرار آن‌ها

 

ارتقا شاخص ها:


ارتقای شاخص های ایمنی بیمار و کنترل عفونت با تأکید بر کاهش عفونت های بیمارستانی، نرخ شیوع زخم فشاری و سقوط در بیماران بستری


اداره بهبود کیفیت | مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت


 

  • 1403/09/06 - 11:32
  • 2967
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بهبود کمیفیت

سیاست های کلی مجتمع

سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت

سیاست های کلی مجتمع
00:00
00:00
دانلود

با توجه به سیاست های کلی سلامت ابلاغی 1393/01/18،  سیاست‌های کلی این مجتمع بصورت زیر تدوین و تصویب و ابلاغ می شود

الف) سیاست های عمومی

ب) سیاستهای گیرنده خدمت (بیمار)

ج) سیاستهای پرسنلی (پزشکان، کادر بالین و اداری پشتیبانی)

 

متن کامل سیاست‌های کلی مجتمع در ادامه مطلب

ادامه مطلب .. .. .. ..

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
  • کد خبر : 33607