پوسترهای مناسبتی مجتمع خیرین سلامت
پوسترهای مناسبتی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
پوسترهای_مناسبتی
بیمارستان، مرکزی برای درمان بیماران است و بیمار بدون طبابت یک پزشک مجرب به نتیجۀ درمانی مطلوب دست نخواهد یافت ولیکن باتوجه به حضور مقطعی و محدود هر پزشک بر بالین بیمار خود و لزوم ادامه درمان توسط پرستاران بیمارستان ، در حقیقت میتوان گفت پزشکان میهمانان ذی نفوذ بیمارستانند و جامعۀ پرستاری هر بیمارستان ، بیشترین حجم عملیات درمانی را در این رابطه بعهده دارند. از نگاهی دیگر پرستاران بعنوان مراقبان و همراهان اصلی بیماردر تمام طول شبانه روز ، قانونآ موظف به تحویل بیماران در پایان هر شیفت به یکدیگر می باشند ، پس میتوان جامعۀ پرستاری هر بیمارستان را به نوعی صاحب اصلی و قیم کل بیماران یک بیمارستان نامید . مترون بیمارستان به عنوان مسئول جامعۀ پرستاران هر بیمارستان ، بدون شک از ارکان اصلی ادارۀ علمی و تخصصی هر بیمارستان است. میزان معلومات تخصصی، تجربیات علمی و تجربی ، تسلط معنوی و استادانه بر پرستاران و به ویژه سوپر وایزرها، آگاهی واشراف بر روابط سازمانی و ضوابط اجرایی و . . . همگی باعث گردیده تا مترون یک بیمارستان نقش اساسی دربالا بردن کیفیت درمان را بعهده داشته باشد. پرستاری : حرفه ای است تخصصی با نقش های چندگانه و دارای وظایف عمومی و اختصاصی . هدف پرستار ارائه خدمات پرستاری به بیماران و افراد نیازمند مراقبت ، در طیف سلامت به جهت تامین ، حفظ و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتمــــــــــاعی می باشد . دفتر پرستاری : مرکز برنامه ریزی ، سازماندهی ، کنترل و هماهنگی فعالیت های پرستاری است و مسؤولیت هماهنگی بخش مراقبت و درمان با سایر واحدها از قبیل پزشکی ، پاراکلینیکی و ….را بر عهده دارد . اداره واحد مدیریت خدمات پرستاری بر عهده مدیر خدمات پرستاری می باشد که با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی بر شرح وظایف پرسنل پرستاری ، هوشبری و اتاق عمل نظارت دارد و با برنامه ریزی در زمینه های ارتقاء کیفی به بهبود مستمر فعالیت های ارائه خدمات مددجویان می پردازد . مترون بیمارستان علاوه بر شیفتهای موظف صبح، در ساعات مختلف شبانه روز نیز در بیمارستان حضور یافته و بدین ترتیب در جریان اتفاقات روزمره پرستاری قرار می گیرد. در مجموعه دفتر پرستاری سوپروایزر آموزشی، سوپروایزر بالینی، کارشناس کنترل عفونت و مسؤولین محترم بخش ها یاریگر مدیر خدمات پرستاری جهت دستیابی به اهداف و خط مشی های تعیین شده می باشند.
معاونت درمان | مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
پوسترهای مناسبتی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
پوسترهای_مناسبتی
برگزاری مراسم احیاء شبهای قدر در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
1404/01/04تقدیر از قهرمانان تیم فوتسال مجتمع خیرین سلامت
1403/12/27راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
رضایت آگاهانه چیست و کدام اقدامات تشخیصی درمانی تهاجمی مشمول اخذ رضایت آگاهانه می باشد
دستورالعمل جراحی ایمن در مجتمع خیرین سلامت
معیار ارزیابی خطر خودکشی SAD در بیماران، مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
رضایت آگاهانه چیست و کدام اقدامات تشخیصی درمانی تهاجمی مشمول اخذ رضایت آگاهانه می باشد
دستورالعمل جراحی ایمن در مجتمع خیرین سلامت
معیار ارزیابی خطر خودکشی SAD در بیماران، مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
روش اجرایی مواجهه شغلی و مدیریت مواجهه شغلی
اصول کنترل عفونت در واحدهای آندوسکوپی و برونکوسکوپی و اتاق عمل
دستورالعمل استریلیزاسیون واحد کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
تمیز کردن وسایل با استفاده از روش های گوناگون
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
روش اجرایی مواجهه شغلی و مدیریت مواجهه شغلی
اصول کنترل عفونت در واحدهای آندوسکوپی و برونکوسکوپی و اتاق عمل
دستورالعمل استریلیزاسیون واحد کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
تمیز کردن وسایل با استفاده از روش های گوناگون
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: