معرفی واحد امور مالی

رییس حسابداری: آقای اسماعیل دهقان

شرح وظایف

  • نگهداری سوابق و مدارک مالی , کنترل فعالیتهای مالی , مشخص کردن انحرافات از عملکرد کارآمد و طرح ریزی شده
    - برنامه ریزی و سازماندهی بمنظور انجام وظایف مختلف امور مالی واحد
    - تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعملها، روشها و رویه های مالی
    - اعمال نظارت و کنترل بمنظور حسن اجرای قوانین , مقررات، دستورالعملها و بخشنامه های مالی
    - تنظیم گزارشات مالی عندالاقتضا
    - برنامه ریزی واجرای طرح های مصوب مزایای کارکنان و نظارت بر حسن اجرای نظام های پرداخت پرسنلی، بمنظور ایجاد انگیزش در کارکنان
    - همکاری در عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی
    - کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری
    - کنترل صحت مدارک ضمیمه اسناد حسابداری
    - کنترل محاسبات دریافت ها و پرداخت ها
    - کنترل گردش و مانده حسابها
    - ارائه گزارشات مالی مورد نیاز به مسئولین مافوق
    - تهیه و تنظیم صورتهای مغـایرت مربوط به حسابها اقـدام جهت رفع مغایرت آنها و ارائه گزارش مربوطه به مدیرمالی
    - پاسخگویی و رفع سؤالات و مشکلات فنی پرسنل واحد حسابداری و در صورت لزوم انتقال موارد به مدیر مالی جهت تعیین تکلیف
    - هماهنگی با مدیر مالی جهت انجام امور محوله حسابداری و پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده
    - نگهداری وراهبری سیستم های مکانیزه حسابداری و صندوق و حقوق و دستمزد و سایر سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز برحسب مورد  وثبت روزانه اطلاعات لازم در آنها
    - صدور اسناد مربوط به بستن حسابها و سند افتتاحیه
    - تائید و امضا اسناد پس از انجام کلیه کنترل های لازم
    - ارجاع اسناد در فاصله زمانی تعیین شده جهت رویت و تائید نهایی مدیر مالی
    - کنترل گردش حسابها و مانده آنها و اعلام موارد مشکوک یا اشتباهات به مدیر مالی جهت پیگیری یا صدور اسناد اصلاحی
    - کنترل دوره ای حسابهای باز نظیر پیش دریافت ها و پیش پرداخت ها، حسابها واسناد دریافتنی و پرداختنی، بمنظور تسویه حساب یا انجام ثبت های لازم
    - کنترل قراردادهای شرکت با واحد های مختلف و اشخاص یا شرکتهای ثالث در هر مرحله از پرداخت و تائید پیشرفت کار آنها.

معاون توسعه منابع


  • 1398/11/24 - 12:09
  • 2754
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انجام مستمر بازدیدهای مدیریتی و مدیریت ایمنی در مرکز

طبق دستورالعمل‌های اعتباربخشی، هر هفته بازدیدهای مدیریتی و مدیریت ایمنی با حضور فعال اعضاء برگزار می‌گردد.

00:00
00:00
دانلود

طبق دستورالعمل‌های اعتباربخشی، هر هفته بازدیدهای مدیریتی و مدیریت ایمنی با حضور فعال اعضاء برگزار می‌گردد.

در این بررسی‌ها ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف هر بخش؛ به گفتگو با کارکنان پرداخته و دغدغه‌های ایمنی و مشکلات بخش بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر و تصمیمات مقتضی گرفته می‌شود. ضمناٌ در صورت نیاز موضوعات در کمیته اجرایی طرح و تصمیم گیری می‌شود.

این بازدید ها حداقل دو بار از هر بخش در طول سال صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 


 

 


 

  • گروه خبری : اخبار، اطلاعیه ها و مناسبتهای مرکز
  • کد خبر : 35293
کلمات کلیدی