بازدید و عیادت جمعی از سیدهای مرکز از بیماران مرکز
بازدید و عیادت جمعی از سیدهای مرکز از بیماران مرکز
1- رئیس یا مدیر بیمارستان
2- سرپرست علمی اورژانس
3- مدیر خدمات پرستاری
4- یک نفر متخصص بیهوشی
5- یک پزشک متخصص مجرب
6- سرپرستار بخش اورژانس
7- مسئول تاسیسات و برق بیمارستان
8- مسئول تجهیزات پزشکی
9- کارشناس کمیته بحران
10- کارشناس بهداشت حرفهای
1- بررسی و تعیین بحران ها و بلایا محتمل در منطقه
2- تدوین برنامه مستند جهت مقابله با بحران و بلایا
3- تدوین برنامه فراخوانی اعضای تیم پاسخ اضطراری و جانشین های تعیین شده
4- نظارت بر انجام وظایف، مسئولیت ها و اختیارات اعضای تیم پاسخ اضطراری در زمان بروز بحران
5- فعال سازی برنامه در زمان بروز بحران
6- نظارت بر برگزاری مانورهای فرضی، مانور آتش نشانی و تخلیه
7- نظارت بر آموزش کامل تمامی کارکنان بیمارستان به تناسب نقش ها و مسؤولیتها در برنامه مربوطه
8- نظارت بر اجرای دقیق و همه جانبه ضوابط استاندارد امداد درمانی درمان و بازتوانی بیماران سوانح و فوریت ها
9- تقویت عملکرد بیمارستان در رابطه با سوانح و فوریت های پزشکی
10- بررسی فضاهای اطراف بیمارستان جهت استفاده امداد درمانی و درمان در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه
11- تعیین شرح وظایف اعضای کمیته سوانح و حوادث و کارکنان مرکز درمانی در مدیریت بحران
12- تجهیز بیمارستان وواحدها و بخش های مربوط به حوادث و سوانح براساس ضوابط اعلام شده در حد اعلای آمادگی مستمر مشارکت فعال و موثر و همه جانبه در این امور
13- تهیه الگوریتم جانشین مسئولین واحد های مختلف بیمارستان در حوادث غیر مترقبه
14- تشکیل تیم های امداد رسانی و آموزشهای لازم در مواجهه با حوادث غیر مترقبه
15- برنامه ریزی برای ایجاد یک سیستم ارتباطی کار آمد درون بیمارستانی که ترجیحا قابلیت ارتباط با مسئولین محلی و ستاد استان را دارا باشد
16- بررسی استحکام ساختمانی و پیگیری در خصوص افزایش ضریب ایمنی در مقابل حوادث غیر مترقبه
17- نظارت بر اجرای دقیق کلیه ضوابط و دستورالعملهای مربوط به حوادث و سوانح و فوریتها مانند سوختگیها ، حوادث غیر مترقبه ، مسمومیتها ، حوادث شیمیایی ، طب رزمی وامثا لهم در حدود مشارکت فعال و موثر و همه جانبه بیمارستان در این قبیل موراد
برگزاری جلسات
یکبار در ماه
منبع:
- کتاب استاندارهای اعتبار بخشی بیمارستان در ایران
- دستورالعملها و مصوبات وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی
بازدید و عیادت جمعی از سیدهای مرکز از بیماران مرکز
برگزاری مراسم احیاء شبهای قدر در مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
1404/01/04راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
رضایت آگاهانه چیست و کدام اقدامات تشخیصی درمانی تهاجمی مشمول اخذ رضایت آگاهانه می باشد
دستورالعمل جراحی ایمن در مجتمع خیرین سلامت
معیار ارزیابی خطر خودکشی SAD در بیماران، مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
سیاست های کلی مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت
رضایت آگاهانه چیست و کدام اقدامات تشخیصی درمانی تهاجمی مشمول اخذ رضایت آگاهانه می باشد
دستورالعمل جراحی ایمن در مجتمع خیرین سلامت
معیار ارزیابی خطر خودکشی SAD در بیماران، مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
راهنمای برقراری ارتباط صحیح کارکنان خدمات سلامت در حین تحویل بیمار
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
روش اجرایی مواجهه شغلی و مدیریت مواجهه شغلی
اصول کنترل عفونت در واحدهای آندوسکوپی و برونکوسکوپی و اتاق عمل
دستورالعمل استریلیزاسیون واحد کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
تمیز کردن وسایل با استفاده از روش های گوناگون
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
روش اجرایی مواجهه شغلی و مدیریت مواجهه شغلی
اصول کنترل عفونت در واحدهای آندوسکوپی و برونکوسکوپی و اتاق عمل
دستورالعمل استریلیزاسیون واحد کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
تمیز کردن وسایل با استفاده از روش های گوناگون
کتابچه کنترل عفونت مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی خیّرین سلامت استان قم
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: