منوی اصلی
همایشها و سمینارها
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 762
بازديدکنندگان امروز: 100
کل بازديدکنندگان: 2519327
بازديدکنندگان آنلاين: 11
زمان بارگزاري صفحه: 0.7488 ثانيه
منشور اخلاقی بیمارستان

منشور اخلاقی و رفتاری کارکنان بیمارستان

حفظ حریم و شئونات همه افراد واجب و لازم می باشد و کسی حق ندارد نسبت به هتک حرمت و برخورد نادرست و اهانت بار نسبت به بیماران و بستگان و مراجعین گرامی مبادرت ورزد.

ما کارکنان بیمارستان شهید دکترچمران با اعتقاد به قدرت و عظمت لایزال الهی و با توکل به خداوند منان درجهت جلب رضایت حق تعالی برای نهادینه کردن ارزشهای الهی و انسانی توسعه فرهنگ اسلامی، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات بهتر به کارکنان نیروهای مسلح و خانواده های شریف آنها و  برای تحقق اهداف متعالی بیمارستان ، منشور اخلاقی  زیر راپذیرفته و عمل به آن را بر خود و ضروری ی‏دانیم :                                                                       

۱- نظم و انضباط ، ادب و نزاکت در رفتار با مراجعان و همکاران را موجب حفظ کرامت انسانی دانسته و سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

۲- انگیزه حضور ما دربیمارستان خدمت صادقانه به انسانها از هر قشر و گروه با هر زبان و قومیت  است.

۳- پوشش متناسب با فرهنگ اسلامی و برخورداری از انضباط را موجب افزایش عزت نفس، احترام و نشاط در همکاران و مراجعان می دانیم.

۴- در هر شرایطی سه اصل خوش رویی، خوش گویی و خوش خویی را به عنوان زیباترین روش تکریم مراجعین عزیز

 می دانیم .

۵- در راستای بهره گیری از الطاف  الهی در نماز جماعت و مراسم مذهبی محیط کار فعالانه شرکت می نماییم .

۶- صبر، بردباری، متانت و تحمل ناملایمات در رسیدگی به نیازهای مراجعین را توفیق الهی و مسئولیتی خطیر و  افتخار آمیز می دانیم .

۷- ما در محضر خداوند منان هستیم و بدون نظارت مافوق نیز به نحو شایسته وظیفه خود را انجام می دهیم.

۸- ما برآنیم که نیازها و انتظارات منطقی مراجعین را شناسایی و  در صدد رفع و تأمین آنها برآییم  و د ر نهایت تلاش می کنیم فراتر از انتظارات آنان عمل نماییم.

۹- پاسخگویی مشتاقانه ، اطلاع رسانی دقیق و راهنمایی مناسب در امور درمانی و شرعی را وظیفه خود می دانیم.

۱۰- رازداری ، پرده پوشی و حفظ اسرار بیماران، همکاران و سازمان را بعنوان یک وظیفه اخلاقی و قانونی میدانیم.

۱۱- رعایت صرفه جویی، پرهیز از اسراف و بهره گیری صحیح از اموال و امکانات بیت المال را از اصولکار خود می‏دانیم.

۱۲- تلاش مستمر در ارتقاء دانش و مهارت شغلی را از اصول اساسی و حیثیت حرفه ای می باشد .

۱۳- در جهت ایجاد محیطی سالم ، همراه با آرامش از هر اقدامی که صمیمیت  و اعتقاد کارکنان را تضعیف نماید پرهیز می نماییم.

۱۴- به منظور رعایت حقوق دیگران و احترام به قانون ، از استعمال دخانیات در محیط کار پرهیز می نماییم .

۱۵- برای ارایه خدمات  بهتر از نظرات ، پیشنهادات و انتقادات بیماران و مراجعین محترم استقبال می نماییم

 ۱۶ - معیار ارزشیابی خود را میزان تعهد به اجرای مفاد منشور اخلاقی بیمارستان می دانیم .

تلفن گویای 37140 جهت گرفتن نوبت پزشکان درمانگاه جدّا

ویژه مراجعین و همراهان
  • آموزش  پس از ترخیص فرم ها و فرآیندها IPD


    ویژه بیماران ویژه پرسنل قسم المرضی الدوّلی
نظرسنجی
هنگام مراجعه به مرکز فرقانی کدام خدمت را مطلوب تر ارزیابی می نمایید؟

خدمات درمانی
خدمات پاراکلینیکی
خدمات اداری مالی
خدمات هتلینگ

پیوندها