منوی اصلی
همایشها و سمینارها
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 9133
بازديدکنندگان امروز: 409
کل بازديدکنندگان: 2514853
بازديدکنندگان آنلاين: 2
زمان بارگزاري صفحه: 0.8112 ثانيه
امور اداری

 

رئیس امور اداری : آقای مجید محمدی

 

شرح وظایف

- نظارت بر حسن جريان كليه امور واحدهاي تحت سرپرستي .
- صدور دستورات لازم به منظور ايجاد هماهنگي بين واحدها .
- سازماندهي فعاليتهاي مربوط، تقسيم كار، تعيين وظايف و حدود مسئوليتها و اختيارات واحدهاي تحت سرپرستي
- تعيين خط مشي و نظارت بر حسن اجراي آن .
- صدور دستورالعملهاو ضوابط مربوط .
 -شركت در كميسيونها، سمينارها ، كميته ها و جلسات مختلف و تهيه گزارشات لازم جهت استحضار مقام مافوق.
- انجام مطالعات لازم در مواردي از قبيل تشكيلات ، روشها ، آموزش ، طبقه بندي مشاغل
- انجام فعاليتهاي لازم در زمينه پياده كردن مفاد طرح طبقه بندي مشاغل دولت در مورد مستخدمين سازمان متبوع با همكاري واحد كارگزيني .
- تشريك مساعي با واحدهاي ذيربط در تنظيم آئين نامه ، بخشنامه و  ...
- برنامه ريزي و تمشيت و سرپرستي امور مختلف واحدهاي تحت سرپرستي
- اجراي خط مشي تعيين شده و اتخاذ تدابير لازم به منظور حسن انجام هدفهاي مورد نظر
- پيش بيني احتياجات پرسنلي سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين اين احتياجات
- اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جاري
- نظارت بر امور در جهت تكميل مشخصات پرسنلي كاركنان
- نظارت بر اجراي امور ارزشيابي ساليانه كاركنان
- نظارت بر امر آموزش كاركنان با همكاري مسئولين مربوطه
- نظارت بر اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات بر حسب مورد
- نظارت بر انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه كارمندان
 - تهيه گزارشات لازم و انجام ساير امور محوله طبق دستور مقام مافوق .

شیعیان دیگر هوای نینوا دارد حسین
روی دل با کاروان کربلا دارد حسین

از حریم کعبۀ جدّش به اشکی شست دست
مروه پشت سر نهاد امّا صفا دارد حسین

ویژه مراجعین و همراهان
  • آموزش  پس از ترخیص فرم ها و فرآیندها IPD


    ویژه بیماران ویژه پرسنل قسم المرضی الدوّلی
نظرسنجی
هنگام مراجعه به مرکز فرقانی کدام خدمت را مطلوب تر ارزیابی می نمایید؟

خدمات درمانی
خدمات پاراکلینیکی
خدمات اداری مالی
خدمات هتلینگ

پیوندها