منوی اصلی
همایشها و سمینارها
آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 25624
بازديدکنندگان امروز: 288
کل بازديدکنندگان: 2384041
بازديدکنندگان آنلاين: 1
زمان بارگزاري صفحه: 0.4992 ثانيه
نحوه ارتقاء كارمندان به رتبه هاي شغلي بالاتر

 

نحوه ارتقاء كارمندان به رتبه هاي شغلي بالاتر

شرايط لازم جهت ارتقاء رتبه متصديان مشاغل تا سطح كارداني و كارشناسي و بالاتر به شرح ذيل ميباشد:

مشاغل تا سطح كارداني

رتبه پايه

- 8 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 60 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 300 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

رتبه ارشد

- 20 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 70 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 250 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

مشاغل سطح كارشناسي و بالاتر

رتبه پايه

- 6 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 60 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 300 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

رتبه ارشد

- 12 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 70 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 250 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

رتبه خبره

- 18 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 80 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 200 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

* مستندسازي تجربيات : الف)تجربيات بايستي مرتبط با شغل مورد تصدي باشد. ب) براي كسب رتبه هاي پيشين استفاده نشده باشد. ج) مسائل، چالشها و مشكلات ( موانع، محدوديتها، فرصتها و تهديدها ) مرتبط با شغل را كه بر اثر تجربيات كارمندان شناسايي شده، بيان نمايد.

رتبه عالي

- 24 سال سنوات تجربي قابل قبول

- كسب حداقل 90 درصد امتياز از ميانگين مجموع امتياز ارزيابي ساليانه كارمند در طول ارتقاء رتبه شغلي

- گذراندن 150 ساعت دوره آموزشي در چارچوب نظام آموزشي كارمندان ، مصوب هيئت امنا دانشگاه

* مستندسازي تجربيات : الف)تجربيات بايستي مرتبط با شغل مورد تصدي باشد. ب) براي كسب رتبه هاي پيشين استفاده نشده باشد. ج) مسائل، چالشها و مشكلات ( موانع، محدوديتها، فرصتها و تهديدها ) مرتبط با شغل را كه بر اثر تجربيات كارمندان شناسايي شده، بيان نمايد.

1-  امتيازات كسب شده و مستندات ارائه شده در فاصله هر رتبه صرفا براي ارتقاي همان رتبه ملاك عمل خواهد بود و براي ارتقاهاي بعدي قابل محاسبه نيست .

2-   كسب توﺃمان دو رتبه شغلي براي كارمنداني كه شرايط ارتقاء رتبه بعدي را نيز دارا مي باشند، امكانپذير نمي باشد .

امور اداری مرکز آموزشی در مانی نکوئی -هدایتی-فرقانی

 

   دانلود : ertegha.pdf           حجم فایل 125 KB

 

خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان

ویژه مراجعین و همراهان
  • آموزش  پس از ترخیص فرم ها و فرآیندها IPD


    ویژه بیماران ویژه پرسنل قسم المرضی الدوّلی
نظرسنجی
هنگام مراجعه به مرکز فرقانی کدام خدمت را مطلوب تر ارزیابی می نمایید؟

خدمات درمانی
خدمات پاراکلینیکی
خدمات اداری مالی
خدمات هتلینگ

پیوندها